Contextual [Web] Innovation

Contextual [Web] Innovation
En lille film fra Svendborg Architects der på bedste Web 2.0 vis får fortalt hvordan de arbejder. For bare 10 år siden var der ingen arkitekter der (officielt) reklamerede for sig selv. Men det er tydeligt at hvis man har noget at sige, og man gør det tilgængeligt på nye måder end bare endnu en profiltekst, så finder medierne selv frem til det. Og her det smart hvis det køres parrallelt med selve websitet. Hvis denne film ikke lå på Youtube, så ville jeg aldrig ha kunne sætte den her på bloggen.

kommunikationsstrategi ?
Nu er min erfaring jo mindre inden for kommunikationsstrategi, men det er som at jo større arkitektfirmaerne er, jo mere lukker de sig inde og kontrollerer. F.eks. kan man ikke umiddelbart linke til et specifikt projekt på 3XN eller HLA´s Flash websites – men hvis du spørger den kommunikationsansvarlige så kan du godt få et link. Anderledens er det dog f.eks. med Arkitektfirmaet CF. Møller og Cebra Arkitekter. De svømmer frit rundt sammen med os andre og alle kan linke til hinanden – Cebras website er ovenikøbet opsat i en Blog struktur.

Kilde: Google.dk :-)

Reklamer

Om Rasmus Brønnum

Architect
Dette indlæg blev udgivet i Arkitektfaglighed, Film, Strategi, Web 2.0 og tagget , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s